Jaguar, Elektrikli Geleceğe Logo İle Adım Attı
Otomotiv endüstrisinin elektrikli araçlara geçiş sürecinde markalar, kimliklerini yansıtan unsurları da yenilemekten geri durmuyor. Bu kapsamda, birçok marka gibi Jaguar da logosunu güncelledi. Elektrikli araçları simgeleyen yeni logo, markanın dönüşüm sürecinde önemli bir adım olarak görülüyor.
Yeni Strategi: Elektrikli Araçlar ve Dijitalleşme
Hintli Tata’nın bünyesinde bulunan İngiliz otomobil devi Jaguar, 2026 yılına kadar içten yanmalı motorlu hiçbir yeni model üretmeyeceğini duyurmuştu. Şirket, 2026’da piyasaya sürmeyi planladığı yeni elektrikli araç serisi ile tamamen elektrikli bir lüks marka olarak konumunu güçlendirecek. Yeni logosunu tanıtan İngiliz markanın yeni sloganı da dikkat çekiyor: “Hiçbir şeyi kopyalama”.